Sunday, 1 April 2012

MaCaM MaNeR??

Posted by Princess Fatin Farhana at 03:49
Sihat sume??? harap2 sihatlah..... hehe.... MaCaM MaNeR??... cuba anda teka kenapa sy letak tajuk ni, ha jwb2...
HAHAHA,
tak tahu?? xpe... sebenarnyer sy nak minta tlg  (hei fatin ni banyak mintak tlg kan)....

  • nak minta tlg anda2 yg baik hati untk menolong sy tukar template yg baru.... tu jer... Tapi kalau anda rasa anda sngt baik hati, tlg buatkan untk sy lah..... bleh kn?? Hurmm, kalau anda sy ni terlebih minta tlg, maaf lah yer... Almaklumlah, sy ni masih baru dlm dunia ber-blog la katakan....
  •  Kalau anda nak tlg buatkan untk sy, sy akn berikan pass n email sy....dan berikan template yg sy pilih.... Saya hrp anda jujur n ikhlas menolong sy.......... 
Ditulis oleh,
FATIN

0 comments:

Post a Comment

 

❥ Princess F ' s Stories Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting